Selena Gomez outfit igår

 
 
Selena Gomez ESPY Awards 2013
 

HA! Klänning som Selena hade igår. Haha jag hittade den i min garderob nyss helt otroligt. Jag har så många kläder inte konstigt att min kille bli ibland lite irriterande då jag köper så mycket hela tiden. Det värsta han vet är- att jag köper NYA smink varje månad. Alltså jag kan inte ha smink över en månad då jag tycker- det är äckligt. Efter en månad köper jag nya smink och kasta de gamla! Så hur länge har ni ert smink och vad tycker ni om Selena klänning?<3

Kommentarer:

1 Moa:

överklass gör så

2 vvvviktoria:

Super snygg klänning ju! :) Allt bra?

3 candy♥:

Fin blogg:) Haft en bra dag??:D

4 Sicktwisted - Moa :

Så fin! Selena passar asbra i rött!

5 BYSOFIA:

BYSOFIA.SE
- Modeblogg fylld med inspirerande outfits, häng med hur jag lever i Stockholms innestan och på klädbutiken Zara. Modellandet på fritiden och om min sjukdomshistoria då jag fortfarande lever med slang i magen, min far som gick bort på fem veckor i hjärntumörer och när vårt hus brann ner och allt försvann. Det finns något för alla, sen självklart alla mina äventyr. Hoppas du blir en av dem. KRAM

Kommentera här: