One day- en film jag älskar tusen gånger om


det san skratt
 
 
på strand tillsammans :)
 
 
Första gång jag såg filmen var jag med min underbar vän Sofia! Sofia och jag gick samma klass- under mitt gymnasium tid hade jag så kul med Henne!. Hon är en vän man aldrig vill förlora. Sofia är en sann och fin vän<3Det jag vill säga är att jag älskar den här filmen miljonntusen gånger om! Jag rekommendera att ni ser den- ni kommer både gråta och skratta det är livet det :)
 
 
njut mina läsare <3
  

Kommentarer:

1 Katja:

jag älskar den filmen tusen gånger om med :P

2 Victoria:

Skulle vilja tipsa om en sida där man köpa riktigt billiga Victoria's secret bikinisar, och massa andra snygga kläder. :) Kolla in här nedan

http://victorialindback.blogg.se/2013/july/favs-from-sheinsidecom.html#comment

3 Michelle:

Älskar din blogg!<3

Svar: naaw tack skönhet <3
KattKitty

4 lydiamolins.blogg.se:

Den filmen är sååååå bra! :)

Kommentera här: