min nyttig talrik- gått ner 10kg

 

 

som ni alla vet. så  gick jag upp under våren 20 kg. alltså jag vägde 70kg, tidigare vägde jag 50. det tog bara 2 månad och PANG 20kg uppåt. då jag hade blivit lat inge träning alls och åt dålig och mycket. men nu under sommar har jag gått ner 10 kg på 3 veckor. då jag bara tog en morgon promenad. alltså gick ut på promenad INNAN jag åt något. sen försökte jag äta LITEN. så jag håll på rasa ner i vikt. och nu vill jag väga 45kg! då det ha varit min dröm vikt. men innan jag sats till 45kg. vill JAG fråga Er vad ni tycker. jag är 170cm lång och nu väger jag 60kg. vad säger ni?

Kommentarer:

1 Emma:

tycker 60 kg är bra!

2 Anonym:

Om du är 170 cm lång så är 60 kg bra! 45 är alldeles för lite! Men det viktigaste är att du är nöjd med din kropp :)

3 Kajsa:

Det är ju perfekt!
Tycker jag verkligen inte att du ska sträva efter att väga 45 kg när du är såpass lång, det är för lite och inte hälsosamt :/ Var nöjd med dig själv som du är för du är jättefin verkligen. :)
Kram!

4 Maja:

Du ska väga vad fan som helst, vikt är töntigt. Släng vågen och jobba på självkänsla istället. KRAM

Kommentera här: