Jag vill köpa men våga inte

 
 
Hot Summer Shoes

Jag måste bara berätta det här. Alltså jag älskar högklackade skor så mycket. Tycker det är så fint. Men jag vågar oftast inte ha hög klack på mig då jag tror att folk ska döma mig! Jag vet att det låter konstigt med har ni aldrig varit med om att ni älskar något så mycket och vill ha men våga inte bära det offentlig då ni inte vill att era nära och kära ska tycka äääh OKEJ? Det är jag! Speciellt hög klack skorna. Då det inte så många som ha på sig det varje dag! Men i smyg vill jag bara ha endast hög klack då jag tycker det är så himla snyggt! Speciellt de här ROSA skorna på bild vill jätte gärna att min baby ska köpa! Vad tycker ni ska jag VÅGA?<3

 

Kommentarer:

1 Elin:

TYCKER du ska fan köpa och skita i vad dina och nära kära tycker!

2 Linn:

Vart skulle du helst vilja resa just nu? :)

Svar: Paris :) dudå
KattKitty

3 Madelene:

Köp ! :D

4 Linda:

Fin blogg!

5 Emelie:

Är du lång och så eller? Själv är jag väldigt lång, men jag vågar ha klackskor ändå, men vet att jag tyckte och trodde alla skulle döma och stirra när jag var yngre. Dock gör de inte det typ ever ;)

Svar: näe jag tror jag inbilla mig så mkt <3!
KattKitty

6 Fatma:

Du menar att folk ska tro att du är ytlig och självgod om du har på dig det? :) Jag har klackar till vardags. Jag är ju väldigt tystlåten och andra skulle kanske beskriva mig som blyg. Det är ju inte direkt beskrivningen av någon som man tänker sig gå med 13 cm klack till skolan varje dag eller hur? Men det gör jag :) Jag tycker det är fint, så då gör jag det.

Du kanske ska börja med lite lägre klackar? Typ boots med lite klack? Eller kilklackar med liten klack? Och sedan ta lite högre med tiden :) Då vänjer du fötterna också!

Svar: wow jag vet asså jag är sådan fegis och tänker ofta vad andra tycker. därför öppnade jag en blogg. där jag ska kunna utrycka mig, och det ha hjälp då jag ha fått hjälp från Er! ex du är så stark och nu ska jag skärpa mig. då jag ska till dinskor och köpa en lite lägreklacka! som du säger! <3 tack
KattKitty

Kommentera här: