Kommentarer:

1 Emma:

WOW

2 Evelina:

Älskar alla skor från toms och dessa var jätte söte verkligen! :)

3 JUNITJEJ:

Vilka underbara skor! Var kan man köpa dom?

4 Ida:

Skorna var riktigt söta :)

5 Linda Dahl :

Fin blogg!

6 dite:

superfina färger på läppstiften :D

tänkte tipsa om min tävling som jag har på bloggen just nu, där du kan vinna en valfri klocka, bla från märket Daniel Wellington, delta gärna :D
http://affys.se/2013/july/vinnare-ny-tavling.html#comment

kram! (ber om ursäkt om jag redan tipsat om tävlingen)

7 KMStyle:

söta skor!

8 Ebba Molin:

SV: Tack snälla!

9 Fanny:

Fina saker!
Har du något tips på hur jag ska göra mitt fotokollage som jag ska hänga upp på väggen? Jag vet inte hur jag ska göra riktigt...

10 Mirra:

Grymt bra köp!

11 Sanna Andersson:

läppstiftet ser otroligt lyxigt och läckert ut =)

12 Tess:

Supersöta skor! :) Kram

13 Ebba:

Söta läppstift:)

14 tinabanck.blogg.se:

Jättesött!

Kommentera här: