Har ni varit med om det

 
Asså vet ni- igår gjorde jag så mycket. Jag var på Nydala och solade. Tog massor med bilder. Sen gick vi hem till en vän åt så goda mat. Jag tog åxå massor med bilder. Kl16:30 sprang vi till city och shoppade mycket kläder och vi tog massor med bilder! Asså vi hade så underbar dag helt enkelt. Sen när jag kom hem och skulle lägga dom på bloggen då hade jag INTE mobilkabel! Kul va!
 
Men tröstade mig med att köpa skorna och Simpson shorts med egna pengar för första gången!

 

ANABELA
 
 
Shorts

Vad tycker ni om dem?<3

Kommentarer:

1 Ninna:

jag vill ha skorna!

2 PLL.WEBBLOGG.SE:

Följer du pretty little liars? I så fall tycker jag att du ska kika in på vår fanblogg där vi dagligen uppdaterar om allt och alla som berör serien. Vi lägger upp nyheter och även alla avsnitt så att du slipper leta själv.
Kika gärna in, - A
pll.webblogg.se

3 Emelie:

Snygga skor :)

4 emma:

snygga skor

5 Ellen:

Snygga!

6 Emelie:

Haha jag gillar shortsen - charmiga! :)

7 Sofie:

Shortsen är kärlek! :D

8 julia:

Jätte snyggt!

Hej jag skulle bli jätte glad om du ville rösta på mig i den här foto tävlingen: http://eli.webblogg.se/2013/july/finalister-i-fototavlingen-vinn-en-reflexskarm.html#comment

Mitt bidrag är NR 4! förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

Kommentera här: