Frågor och svar!

 
Hur bor du i Falun? Studentlägenhet, eller?
aa jag bor i studentlägenhet i Falun då jag vill vara med andra student. Roligare då! Men jag bor i de fräschare områdena. Alltså ny renoverat
 
Är du en golddigger?
Haha nej. Första gång jag träffa min kille var på buss hållplats i Stockholm. Han hade med sig två söta hundar på promenad. Och hundarna var så gulliga och hälsade på mig. Det är där jag och han träffades. Sen började vi dejta i 8 månaden.  Efter ett år blev vi tillsammans. Och fick sova över hemma hos honom i NORRMALM. Det är inte så att jag jaga efter rika män. Jag är student och jobba. OCH jag heter golddigger på min blogg för att det var den namn som var ledig. Alla andra namn var upptaget.
 
Vart kommer du ifrån?
Jag är från Tanzania
 
Vilka serier ser du på?
Åååh jag älskar MAD MAN! OCH hart of dixie SÅ himla mycket

Jag hoppas ni är nöjd med svar kram på Er <3

 

 

Kommentarer:

1 fellemunk:

fin blogg :)

2 barbie:

fin blogg

Kommentera här: