Fick jobb som flygvärdinna

i cling to earth-bound things but i wanna spread my wings somehow
 

Ni ser ju (på presentation) att flygvärdinna jobb är en av mina drömjobb. Och igår sa jag till min baby- att jag vill jobba som flygvärdinna då sa han ”JAHA” efter några minuter ringde han en vän och hans vän sa JA nemän självklart! när kan din prinsessa BÖRJA! HA så himla bra. Allt är bara så enkelt nu för tiden! Men plötsligt vet jag inte om jag vill ta jobb eller inte! Vad tycker ni ska jag ta JOBBET?<3

 

Kommentarer:

1 Amanda:

du kan ju testa?

2 Altin:

Jag skulle gjort det om jag fick bra lön för det är ju också lite farligt att vara uppe i luften hela tiden!

3 Moa:

Haha vad kul! Jaa det kan säkert vara roligt att testa på :)

4 IDA - Beautysecrets by me ♥:

sv. Ja jag gillar också Estee Lauders produkter :)

5 vanja:

roligt :)

6 rememberthiis.blogg.se:

Men är du ens utbildad? :P det måste man vara, finns massa regler på flygvärdinnor allt ifrån språkkunskaper till speciell vikt, längd och ålder.

Kommentera här: