Blogg Award 2013 rösta

 
 
Hörni! Mina söta läsare det är blogg Award 2013! tänkte säga om Ni VILL att jag ska vinna den här bloggen Award 2013 då ska Ni rösta på mig. Och självklart få Ni något tillbaka om jag vinner. Alltså vinner jag så kommer alla som ha röstat på mig synas på min blogg i en vecka. Alltså varje blogg kommer stå på min blogg i en hel vecka! Jag lovar Er! så allt hänger nu på Er- tycker ni att jag ska vinna så är det bara att rösta<3

Obs ni rösta här http://www.veckorevyn.com/blogawards/Dags-att-nominera-i-Blog-Awards-kategorier-2013 som NYKOMLING

Kommentarer:

1 Johanna:

hej jag heter Johanna och jag rösta! (ska skaffa en blogg)

2 Sara - Ensamstående mamma:

Jag har röstat nu :)

Förresten så har jag en tävling i bloggen just nu där du har chansen att vinna ett presentkort, värde 150:-, hos Erikasgarderob.se. Det är enkelt att delta och du bestämmer själv hur många lotter du vill tävla med :) http://dolphin.blogg.se/2013/july/vinn-ett-presentkort-hos-erikasgarderobse.html#comments

Om du inte gillar den här typen av kommentarer så ber jag om ursäkt.

Trevlig helg!

3 Amanda:

Hej!

Jag vill bara påminna om att en tävling fortfarande är igång hos mig!

Så kika gärna in om ni vill delta!

(Vet ni redan om tävlingen så strunta i min kommentar, vill inte att någon ska missa bara)

4 Olivia Kvarnlöf:

Jag har röstat :)

5 BYSOFIA:

BYSOFIA.SE

6 J U L I A - fotoblogg:

Åh vilken fin blogg du har!

7 Eira:

Fin blogg! :)

8 ADARAS.se - Where blog meets magazine!:

Har röstat! :)

9 Ebba Molin:

SV: Åh tack!

10 Bohemhoe:

röstat på dej nu!

11 Maja & Maja:

Tycker du också att alla är fina precis som dom är? In och läs pepp-inlägget som Berndtsson skrivit isåfall! Vi bloggar om lite allt möjligt, kika gärna in och lämna en kommentar. /M&M

12 elin stridh:

läget?

13 Roxana:

Lycka till ! :D

14 Cornelia:

(Y)

15 Fati :

Lycka till (Y)

16 bbecka:

sv: han är sjukt snygg! :)

17 e l i n:

Sv: Ja eller hur!? Har alltid viljat ha en bild framför Big Ben! :D

18 dite:

har röstat :D

tänkte tipsa om min tävling som jag har på bloggen just nu, där du kan vinna en valfri klocka, bla från märket Daniel Wellington, delta gärna :D
http://affys.se/2013/july/vinnare-ny-tavling.html#comment

kram! (ber om ursäkt om jag redan tipsat om tävlingen)

19 ♣ Ida - Hon som föddes med LKG:

lycka till :)

20 Polina:

Jätte fin blogg! Såklart jag ska rösta på dig! Äntligen hittat den perfekta bloggen man ska läsa!

Svar: wow jag bli generad tack :D sötnos<3
KattKitty

21 Emma Grann - Pluggar till FOTOGRAF:

Snygg Design!

22 Molly Bergström - MOOOLLYS.se:

Söt du är :)

23 Sandra:

HAR RÖSTAT.
Kika in hos mig och tävla om produkter från bodystore! pussss

24 Alice:

fin bild (:

25 maandelina.blogg.se:

har röstat!! kram

26 Paula Moisiola:

Titta gärna in på min nya blogg och lämna en kommentar om du vill, kram! :)

Kommentera här: