bästa tips för att få till de snyggaste naglarna

 
Jag har alltid velat ha konstnärliga och färgglada naglar  men aldrig visste hur-  men nu vet jag! Det är så enkelt och snyggt titta och läs själv! För mig nu är det dags att göra något åt mina tråkiga naglar :D
 

Man börja med en rosa bas, dutta lite nagellim i mitten av nageln, sätt fast en rosett och tryck tills dess att den har fastnat

 
 

Man börja med att måla nageln i en snygg grundfärg. Sedan lägger man på ett glansigt lack och låter torka. Doppa en nagelpensel i en färg, ta bort överskottsfärgen, börja nedifrån på nagel och jobba dig uppåt. Avsluta med ett överlack som gör att färgen sitter längre

 

Man börja med dubbla lager av den färgen som man har valt som täckfärg sedan är det bara att börja skapa ett mönster med pärlor som du fäster med nagellim.

 
Mycket enkelt va! Eller vad tycker ni?<3 

Kommentarer:

1 Emma:

jag ska testa!

2 Chawo:

Jag tycker det är skit snyggt!!!

3 Malin "Pinkpiercing" Johansson:

Snyggt :D

Kommentera här: