Vad ska man säga förlåt?

 

Jag vet- att jag inte har bloggat på nästan en vecka! Hade så himla kul i Stockholm med min kille. Vi gick till Grönalund, skånske och en så himla fin restaurang i Östermalm(kommer inte ihåg vad restaurang heter). Men ni vet vid strandvägen.  Så Himla vackert- men tycker det var så dyrt då min mat kostade mer än 3000 kr jag visa notan sen. OCH lördag kvällen åkte vi Ferrari det va  första gång i hela mitt liv! Kan ni fatta min kille har Ferrari! Allt var som i saga! Till jag glömde att blogga! jag kan bara säga livet är så underbar och jag be om förlåtelse för att jag glömde blogga- ska se till så det inte händer framöver <3

Kommentarer:

1 Anonym:

Du är så Himla fin<3

2 Anonym:

Du ljuger ju bara

Svar: det kalla jag för avundsjuk :P
KattKitty

Kommentera här: