Jag har feber

 
 
Skönt det inte blev så många frågor. Då jag har feber. Vet inte varför antar därför jag inte har ätit. Ni vet ju att jag fasta. Men fundera nu på att äta något KÖÖTT KÖTT! VILL ha det nu :P. men hur som helst- här är Era svar på frågor
Hur många läsare har du?
jag har mer än 1000 läsare per dag- Jag är så himla överlycklig. Då jag har haft min blogg bara i 4 månad 
 
BH storlek?
Haha jag har 75c därför vill jag opera mig till D kupan då jag tycker 75c är ganska små :P
 
Rakar du fittan? hur mycket? Men usch! Jag är en skönhet självklart raka jag mig :O ?
 
tack för frågor :P ni vet ändå att jag svara på era frågor i kommentarer direkt ändå <3

Kommentarer:

1 Moa:

75C är stora bröst :/

2 Zara Wahlberg:

hahahahaha sikka jädra frågor XD

3 Ida Nilsson:

Låter jobbigt med feber, krya på dig! Roligt med många följare också förresten :)

Kommentera här: