Kjol

 
Celebrity Style: Julianne Hough
 

Jag vet inte vad som har hänt med mig. Men jag har fått en sådan stark passion för kläder. Jag vill sy ägna kläder! Alltså mina söta läsare har ni varit med om. Att ni vill ha ett visst plagg exempel en klänning med olika detalj. Men ni hitta inte klänningen i affär? Det är så irriterande. Det händer mig hela tiden och det är så jobbig.  Därför vill jag sy egna kläder så jag slipper leta på olika affär. Men hur som helst vad tycker ni om kjolen på bilden. Visst är den fin?

Kommentarer:

1 johanna:

ååhh så fina <3

2 nicolinda.blogg.se:

Vad kul att du vill vara kreativ och skapa eget! Det är en stark egenskap. Du borde göra det! Snacka om oh la la :D

Jättefin! Härlig. Den måste vara så himla skön när det är 25+ ute.

3 ▲Ammie▼:

Jag har just nu veckans blogg på min blogg, hade varit jättekul om du ville vara med! http://ammieshade.blogg.se/2013/june/veckans-blogg-ny-omgang-v26.html

4 Fatma:

Underbar kjol! :)

Kommentera här: