personlighet

 

Hej alla mina underbara läsare- jag hoppas att ni har en fin dag- idag tänker jag ta upp det här med inredning- förra gång hade jag skrivit att- om man inte trivs i sitt hem- då kan man göra om det- 

Idag tänkte jag visa er några möbler- och jag har lärt mig en sak- att det är bara jag som kan ändra på min tråkigt livsstil- idag kan vi börja med hemma- för att det är där alla spendera mycket tid- egentligen- om man nu inte festa varenda dag eller är luffare- det är inte jag- därför det viktigt att mina alla rum ska ser bra ut- man kan börja med att köpa en tv. Soffa. Säng, osv- tror mig man trivs bäst i en söt miljö om man är själv söt- jag menar- har man en personlighet som är söt då ska man köpa söta möbler- har man vacker personlighet då ska man köpa vackra möbler gäller för coola- har man en cool personlighet då ska man ha cool möbler- för töntar också. Har ni en tönt personlighet då ska ni köpa töntig möbler- vara stolt över er personlighet- men idag visa jag er söta möbler för att jag har en söt personlighet enligt min kille- och jag tycker det <3

 

Kommentera här: